reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marek Kozoň

Marek Kozoň

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študujem druhý ročník fyziky na MFF UK v Prahe - čiže som matfyzák. Momentálne pracujem aj na dvoch výskumných projektoch u nás na fakulte. Mojim najväčším hobby je moja škola a budúca práca, čo je fajn, lebo človek sa aspoň nedeprimuje nad tým, koľko času tým všetkým strávi. Mám tiež rád tvrdšiu hudbu, pivo a Simpsonovcov. :) Zoznam autorových rubrík:  VedaSúkromnéNezaradené

reklama

Veda

Veda, krása, život (Časť 1.)

Marek Kozoň

Veda, krása, život (Časť 1.)

Niektorí ľudia tvrdia, že veda berie veciam ich krásu. Že redukuje všetko na súbor matematických vzorcov a naučených poznatkov. Podľa mňa je to práve naopak. Podľa mňa nám veda práve umožňuje vnímať ďalší rozmer krásy, bez toho aby narúšala tie pôvodné. Kedy ste sa naposledy zastavili a pozreli na nebo? Či už v noci, alebo cez deň. Čo ste videli? Ja tak robím pomerne často. A čo pri tom vidím?

  • 20. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 285x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu